sobota, 5 czerwca 2010

Jak oczarować chłopaka ?

A oto kilka podpowiedzi, jak oczarować osobę która ci się podoba?! Opcja dla dziewczyn !

JAK OCZAROWAĆ CHŁOPAKA ???
- Jest to bardzo trudna sztuka, niektórzy zwracają szczególną uwagę na wygląd inni na charakter, a jeszcze inni na zainteresowania. Jeżeli chodzi o wygląd to najważniejsze, aby się uśmiechać i zawsze ubierać się stylowo. Musimy czuć się pewnie w każdej sytuacji. Nie ubierajcie się zbyt wyzywająco! Musicie cechować się otwartością , poczuciem humoru(ale bez przesady, nie kpijcie z niego). Bądźcie z nowinkami na bieżąco, błyskajcie inteligencją(nie do przesady) Musicie posiadać zainteresowania, bezwzględnie określone wymagania i plany, tym zainteresujecie chłopaka. Opowiadaj o swoich zainteresowaniach z pasją( nie przynudzaj, tego nikt nie lubi) Daj mu dojść do słowa, musicie stać się swoimi przyjaciółmi. :-) Podziwiaj go (chłopaki bardzo to lubią).

Jeżeli w miarę będziecie przestrzegały tych, dość bezwzględnych, zasad oczarujecie chłopaka z inteligencją, wyglądem i stylem :))

6 komentarzy:

  1. Nie mam się w co ubrać O_o
    Zawsze ten sam problem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki tym radom mam chłopaka ogromnie wam dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam powiedziec ze chlopaki sa niczego warci. Czasem trafiaja sie jakies wyjatki 1 na 100000000. ja zawsze sie usmiecham, jestem bardzo pozytywna osoba, ludzie mowia ze jestem dusza towarzystwa, ale jednak nie mam chłopaka. I wiece co? mam gdzieś te głupie zasady jak oczarować chłopaka, jak jakis bedzie zainteresowany to spoko, jesli nie to nie..nic na sile

    OdpowiedzUsuń
  4. to mi nie wychodzi nie wiem co mam zrobić! ratunku!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwaczne te rady . pomocy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest takie głupie że az boli czytać

    OdpowiedzUsuń