Międzynarodowa firma odzieżowa, nastawiona na projektowanie i sprzedaż modnych oraz seksownych ubrań.Lato 2010 to - według Tally Weijl - eksplozja dziewczęcego uroku, seksownego stylu "glam rock" i będących w opozycji do niego - różowych dodatków.
Oto kilka ciuszków.Moim zdaniem są całkiem spoko.Jeżeli ciekawią Was te ciuszki wpiszcie w necie logo firmy.Trochę o firmie i kolekcjach :
Każda dziewczyna lubi zmieniać swoje oblicza. Nie liczy się pora dnia czy okazja. Liczy się to, na co ma w danej chwili ochotę. Najnowsza kolekcja Tally Weijl stawia na 100% kobiecość i pozwala odkryć wszystkie oblicza dziewczęcych wcieleń. „Thie Fifties” to jeden z dwóch głównych trendów w kolekcji wiosna/lato 2009.
Dziewczyna z lat 50-tych jest przesiąknięta kobiecością. Uwielbia kokietować i roztaczać wokół siebie naturalny czar. Wystarczy jej jedno zalotne „hello”, aby mężczyźni stracili dla niej głowę. Doskonale zdaje sobie sprawę ze swego uroku i nie boi się podkreślać swoich kształtów.
Ze swego ciała potrafi uczynić prawdziwy atut. Pomaga jej w tym moda na odkryte ramiona, zmysłowo wiązane koszule i krótkie kurteczki. Całość dopełnia mocny makijaż - czarny eye-liner na górnych powiekach, długie rzęsy, pomalowane na czerwono usta oraz "zarumienione" policzki. Taki look dodaje jej pewności siebie i utwierdza w przekonaniu, że cały świat stoi przed nią otworem.
Dziewczyna stylizowana na lata 50-te ma słabość do motywu kropek i pasków. Chce być sobą, ale przy tym wyglądać jak dziewczyna z plakatów pin-up girl, które kiedyś były prawdziwymi ikonami dla mężczyzn. Nie boi się kusić motywami w panterkę czy intrygować barwnymi nadrukami rockabilly.
Wraz z modą „The Fifties” powraca trend na marynarski styl á la „dziewczyna bosmana”. Krawaty i koszule podkreślają kobiecy, ale zdecydowany charakter kolekcji.
Post Hippie to drugi silny trend, który zdominował wiosenno letnie projekty Tally Weijl. Kolekcja przeznaczona jest dla dziewczyn wyzwolonych i niezależnych, które nie boją się podążać w kierunku kolorowego stylu „neon pop” czy sexi folku. Dżins wykorzystują jako idealne narzędzie do podkreślania swojej indywidualności, ale łącząc go z koronkami i gorsetami nie pozbywają się marzycielskiej natury. Swoje kształty podkreślają także zakładając ołówkowe spódnice.
Dziewczyna Post Hippie wykorzystuje słoneczną aurę do manifestowania hasła „jestem 100% kobietą”. Pomaga jej w tym popularny trend „beach-style”, którego nie zabrakło w najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2009. Obcisłe szorty świetnie podkreślają kobiecą sylwetkę, a w topach á la bikini można z łatwością podbijać wszystkie wakacyjne kurorty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz